Maatregelen bezoekers
COVID-19 maatregelen voor bezoekers
Uiteraard houden wij de situatie rondom COVID-19 nauwlettend in de gaten. Om jouw bezoek veilig te laten verlopen hebben we op verschillende manieren de nodige maatregelen getroffen.
Voorafgaand aan jouw bezoek
Voorafgaand aan jouw bezoek nemen wij de volgende maatregelen in acht:
Online registratie
Registreer je voor elk event, registratie op het event is niet langer mogelijk. Je kunt de bevestigingsmail met jouw toegangscode uitprinten of meebrengen op je smartphone. Jouw barcode zal gescand worden bij één van de (touchless) scanning balies.
Online voorbereiding
Via de website van onze events kun jij jouw bezoek zo efficiënt mogelijk voorbereiden. Je kunt de exposantenlijst en het content programma raadplegen en vooraf inplannen welke bedrijven en producten je wilt zien en welke kennissessies je wilt volgen.
Registratie via tijdslot
Voor bepaalde events zal je tijdens de registratie of tijdens de aankoop van jouw ticket een specifiek tijdslot voor jouw bezoek moeten kiezen. Enkel op die manier kunnen de social distancing regels gerespecteerd worden.
Voel jij je ziek, blijf dan thuis
Hoe graag we jou ook willen verwelkomen op onze events, wij vragen je om respect te hebben voor de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Indien jij je ziek voelt – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan a.u.b. thuis.
Tijdens jouw bezoek
Tijdens jouw bezoek nemen wij de volgende maatregelen in acht:
Social distancing
Wij vragen je vriendelijk om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.
Vermijd fysiek contact
Er mag geen lichamelijk contact zijn bij de begroeting: geen handen geven en niet kussen.
Bezoekersdichtheid
Om voldoende fysieke afstand te kunnen bewaren, zullen we op ieder moment het aantal mensen aanwezig in de hallen monitoren, in lijn met de richtlijnen van de lokale overheid.
Desinfectie
Tijdens onze events zullen oppervlaktes gereinigd worden met ontsmettingsmiddel. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen regelmatig gedesinfecteerd worden. De sprayers voldoen aan de strengste hygiënenormen.
Handhygiëne
Desinfecterende handgel zal overal op het event en in de gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar zijn. Ontsmet jouw handen regelmatig!
Cashless betalen
Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel betalingen via pinpas of creditcard in onze Easyfairs eventlocaties.
Looplijnen
Indien gangpaden voldoende breed zijn om bezoekers in beide richtingen toe te laten, vragen wij jou de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.
Eten & drinken
Zoals je van ons gewend bent, zal er voldoende eten en drinken verkrijgbaar zijn in onze hallen en op onze events. Wij verzoeken je vriendelijk om voor het eten en drinken de handdesinfectiemiddelen te gebruiken die beschikbaar zijn bij horecapunten.
Plexiglas schermen
Er worden plexiglas schermen geplaatst bij infopunten, cateringpunten en alle andere balies die bemand zijn tijdens het event.
Maximum capaciteit in conferentiezalen
In conferentiezalen zal er steeds een afstand van 1,5 meter tussen de stoelen in acht genomen worden. Dit betekent dat de capaciteit per zaal beperkt is, dus kom op tijd.
Smart Badge contactloze technologie
Onze Smart Badge technologie is niet alleen handig, het is ook een heel veilige manier om onze events te bezoeken. Via jouw badge kun je elektronisch product- en bedrijfsinformatie opvragen, zonder enig fysiek contact.
Gebruik van mondkapjes
Voor jouw veiligheid dragen alle medewerkers van Easyfairs en Evenementenhal een mondkapje. Wij adviseren jou hetzelfde te doen en gebruik te maken van de mondkapjes die gratis beschikbaar worden gesteld.